Ručně zdobená sada nádobí /Hand-decorated set of dishes

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=paXDlzjPOWY&w=560&h=315]

Mám pocit, že mým fotkám jídla něco chybí. Když se daří, mají ucházející kompozici, jsou barevně sladěné i ostré. Sice se ani zdaleka neblíží mým fotografickým vzorům, ale pro začátek to celkem jde. Tím nedostatkem je nádobí. Chtělo by to něco originálního, a právě takové kousky jsem se rozhodla sama vyrobit.


I feel that my food photos are missing. When they are successful, they have a compelling composition, they are color-coordinated and sharp. Although it's very far from my photographic patterns, but it's all about it. The shortage is dishes. It would want something original, and I just decided to produce such pieces.


Nebudu si nic nalhávat, co se kreslení týče, mám naprosto nulový talent, ale to mi nemohlo zabránit obstarat si fixy na porcelán (Decor Pen od Centropenu) a vyplenit krámek s porcelánem, kde jsem hledala jen a pouze bílý porcelán. Zbývala mi vymyslet motiv a pustit se do práce.


I do not mind what drawings are, I have absolutely no talent, but that could not prevent me from buying the Decor Pen from Centropen and throwing out a porcelain store where I was looking for only white porcelain. She was left to think of me and go to work.






Nejdřív jsem zkoušela citát, který se mi při používání rozmazal. Důvod? V návodu na použití fixek stálo, že hotový vzor stačí nechat zaschnout. Jak jsem zjistila, nestačilo. Poučená nezdarem jsem vytvořila zkušební hrnek a zapekla ho v troubě na 150°C po dobu 20 minut. Bála jsem se, že praskne - a nakonec přežil ve zdraví.


At first I tried a quote that was blurry in my use. Reason? In the instructions for the use of fixings, it was enough for the finished pattern to be left to dry. As I found out, it was not enough. I tried to create a test mug and fumigated it in the oven at 150 ° C for 20 minutes. I was afraid that it would burst - and eventually survived in health.






Přehodnotila jsem zvolený motiv, rozhodla se pro univerzálnější a večer strávila zdobením. S výsledkem jsem nakonec spokojená. Teď už jen něco dobrého uvařit a fotky budou takřka dokonalé...


I reassessed the chosen motive, decided to become more versatile, and spent the evening decorating. I am finally satisfied with the result. Now just some good cooking and the photos will be almost perfect ...

Komentáře

Oblíbené příspěvky