Jak jsem podnikla fotovýpravu/How did I get a photo shoot


Možná jste už četli můj článek o #project365 a třeba jste dokonce začali sledovat můj Instagram. Jen by mě nikdy nenapadlo, jak bude vypadat moje novoroční fotovýprava. Rozhodla jsem se, že nastal čas ulovit co nejlepší snímky, bylo slušné světlo...

You may have already read my article about # project365 and maybe even started tracking my Instagram. It would never have occurred to me how my new-year photo will look. I decided it was time to catch the best pictures, it was a decent light ...


Vyrazila jsem do města, ověšena foťáky a hledala co možná nejneobvyklejší pohledy na běžně točená místa. Připadala jsem si jako blázen: nechápu, proč na mě lidé tak divně koukali, když jsem poskakovala před zrcadlem na křižovatce a zkoušela do odrazu dostat všechny oblíbené budovy mého rodného města. A co je tak divného na tom, když si klenuté na krajnici a fotím kola projíždějících aut?

I went to the city, wearing cameras and looking for the most unusual views of normally-made places. I felt like a fool: I do not understand why people were so strange looking at me as I jumped in front of the mirror at the junction and tried to rebound to get all the favorite buildings of my hometown. And what's so weird about being armed on the sidewalk and taking pictures of passing wheels?





Pravda, tahle fotka ani zdaleka nevyšla tak, jak jsem si představovala, ale za odpoledne se mi povedlo pár snímků, na které jsem opravdu pyšná. Vyhrála jsem si s funkcemi foťáků a konečně jsem pochopila některé technické náležitosti focení. J na doufám, že to není nějaká náhoda a obrázky se mi začnou dařit takové, jaké chci.

True, this photo has not gone as far as I imagined, but in the afternoon I did a couple of pictures I'm really proud of. I won with the camera features and finally I understood some of the technical details of the photo shoot. I hope it's no coincidence and the pictures will start to work the way I want.





Uvidíme. Rok mého #project365 teprve začal, ale zase se říká: jak na Nový rok, tak po celý rok. Snad to bude platit aspoň v tomhle případě...

We'll see. My year # project365 has just begun, but again it says: the New Year and the whole year. Perhaps it will be true at least in this case ...

Komentáře

Oblíbené příspěvky