Deník svobodné dívky/Free Girl Diary

IMG_20170828_192152~2Hrozně ráda dostávám knihy. Jakékoli. Pořád je lepší, abych si je přečetla a dala do antikvariátu, když se mi nebudou líbit, než aby je předchozí majitel vyhodil do sběru. V lepším případě. Stejně pak ale mám výčitky svědomí, že jsem autora nepochopila a zbavuju se jeho díla. Přesně takový osud teď postihl Deník svobodné dívky.

I love to get books. Anything. It's still better to read and put it in the antique shop when I'm not going to like it than to throw the previous owner into the collection. In the best case. However, I have the same conscience that I did not understand the author and get rid of his works. That's the fate of Free Girl Diary now.


Už od začátku bylo v knize všechno špatně. Pod pojmem svobodná dívka jsem si představovala slečnu, která přítele buď dlouhodobě nemám, nebo se ještě nikdy nezamilovala a spřízněnou duši teprve hledá. Dočkala jsem se ženy, která utíká od násilnického patrnera a vzápětí putuje z náruče do náruče. Anotace slibovala vtipné scény a kniha začala zastřelením kocoura hlavní hrdinky... Zpětně mám pocit, že jsem knihu dočetla jenom proto, abych zjistila, jestli se náhodou někde nějaká vtipná scéna neobjeví. Zbytečně. Nebo možná nemám ten správný smysl pro humor.

From the beginning everything was wrong in the book. By the term free girl, I imagined a girlfriend, who has no friend for a long time, or has never even loved and is looking for a related soul. I waited for a woman to escape from a violent patrner and then walk from his arms to her arms. The annotation promised funny scenes, and the book started by shooting the main heroine's cat ... I feel like I've read the book just to find out if any funny scene happens to happen. Needlessly. Or maybe I do not have the right sense of humor.





Ať tak nebo tak, Deník svobodné dívky skončil v tašce knih, které získá někdo jiný. A už vím, že se autorce budu vyhýbat. Bohužel.

Either way, the Free Girl Diary ended in a book of books that someone else would get. And I already know that I will avoid the author. Sorry.

Komentáře

Oblíbené příspěvky