Smoothie proti chřipce/Smoothie against flu

IMG_20171226_152151Zázvor mi nikdy moc nechutnal. Letos jsem ale objevila několik receptů, které mě zaujaly a rozhodla jsem se ho vzít na milost. Nakonec mi přijde, že vlastně není tak špatný a dokonce jsem se začala bát, abych se jím nepředávkovala. Jestli jste na tom podobně, třeba vám udělá radost tenhle recept.


Ginger never tasted much. But this year I discovered some recipes that caught me and I decided to take it for grace. Finally, I find it is not so bad, and I even started to worry about it. If you like this, you might enjoy this recipe.


POTŘEBUJEME: plátek čerstvého zázvoru (silný max 3 mm), 1 velký pomeranč, 1 menší jablko, 1 lžíci medu


WE NEED: a slice of fresh ginger (strong max 3 mm), 1 large orange, 1 small apple, 1 tablespoon of honey






POSTUP: Zázvor oloupeme; jablko nakrájíme na čtvrtiny na vykrojíme jádřinec, můžeme ho rozkrájet na menší kousky. Pomeranč oloupeme a nakrájíme na čtvrtiny. Vše ve vhodné nádobě umixujeme do polotekuta, přidáme med a mixujeme dohladka.


PROCEDURE: Ginger peel; apple cut into quarters to cut the kernel, we can cut it into smaller pieces. Peel orange and cut into quarters. Mix everything in a suitable container into a half-pot, add honey, and mix thoroughly.






Pokud je nápoj příliš hustý, můžeme přilít vodu. Ostrou chuť zázvoru lze zjemnit přidáním medu.


If the drink is too dense, we can add water. The sharp taste of ginger can be softened by the addition of honey.

Komentáře

Oblíbené příspěvky