Jak jsem chystala pečený čaj /How I cooked a roast tea

_DSC4554 (2)Někteří známí o mně říkají, že jsem magor. Nevyvracím jim to, mají naprostou pravdu. Schválně, řekněte mi, kdo by uprostřed léta provozně byt skořicí, hřebíčkem a badyánem a připravoval pečený čaj?!


Some acquaintances say that I am a jerk. I'm not turning them off, they're absolutely right. Awful, tell me who in the middle of the summer were to be cinnamon, cloves and star anise and prepare roasted tea?!


A přitom to má dokonalou logiku! Nikdo mě nedonutí tvrdit pravý opak. Zkuste mi odpovědět na pár otázek: kdy je nejvíc čerstvého ovoce? Kdy jsou citrusy v obchodech nejlevnější?


And yet it has perfect logic! No one will deny me to say the opposite. Try to answer a few questions: When is the most fresh fruit? When are citruses in stores the cheapest?






Vidíte sami: v létě! Chcete mi snad namítnout, že bych v zimě mohla použít mražené ovoce? Nebo dokonce kompotované?! Mohla, já vím, že jo, ale čaj by už neměl takovou chuť...


You see for yourself: in the summer! Would you like to argue that I could use frozen fruits in the winter? Or even compoteted ?! She could, I know it was, but tea would not taste like that anymore ...






Nehledě na to, že se do zimy ještě pěkně uleží a až ho pak dám do hrnku... Dovedete si to vůbec představit?


Notwithstanding the fact that he's still getting into the winter and then putting him in a mug ... Can you imagine it?






Máte taky nějakou zálibu, kterou ostatní nechápou? Napište mi o ní do komentářů!


Do you also have a hobby that others do not understand? Write me about her in the comments!

Komentáře

Oblíbené příspěvky