Bláznivé úpravy fotek


Občas to chce nějakou změnu, a tak jsem si řekla, že jako jeden ze snímků pro #project365 na Instagramu zkusím udělat nějakou fotomontáž, nebo bláznivou úpravu. Začala jsem tedy hledat nějakou aplikaci, která by mi to umožnila a z těch, které jsem vyzkoušela, mě nejvíc vyhovovala funny.pho.to


Dá se tam upravit snad všechno, na co si člověk vzpomene. Být na titulce knihy, nebo slavného časopisu tady není problém, i když některé fotomontáže mi přijdou dost kýčovité.  Ale asi se to někomu líbí, jinak by přece nikdo takové možnosti nenabízel. Každý máme prostě jiný vkus… Já osobně nemůžu vystát hýbající se obrázky a roztomilá zvířátka, jako jsou tady:



Na druhou stranu jsem se bezvadně pobavila při změnách pozadí. Ale i tam opatrně, všechno musí pěkně sednout k původnímu stylu fotky, jinak to vypadá jako pěst na oko.  Jen se mrkněte na tyhle dva obrázky, ať máte porovnání. Schválně, který z nich se vám líbí víc?



                     
Co mě docela zaujalo, byla možnost posadit si na hlavu výběr z několika klobouků a doplňků do vlasů. Vyzkoušela jsem snad všechny, ale žádný nesedí tak, aby to vypadalo aspoň trošičku přirozeně. Celkem škoda, představovala jsem si je k nějakým tématickým fotkám třeba ve vánočním stylu, jenomže tohle fakt nejde.



Stejně tak příšerné mi přijde měnit si obličej se zvířaty. Myslím, že tomu by nepomohlo ani to, kdybych se fotila už s tím, že tenhle efekt provedu a sundala si kvůli tomu brýle…



To už mi jako jakž takž ucházející přijdou hororové masky, ale stejně žádný zázrak.



Zkrátka tyhle předvolené, nejčastěji používané nejsou moc kvalitní, takže chce trošku zapátrat v nabídce a s efekty si kapku vyhrát. Pak myslím, že jsou docela použitelné.





Pokud máte vážně dost času, během chvilky se dá několik efektů zkombinovat. Není nutné cokoli ukládat do počítače, stačí si v nabídce zvolit, na který snímek chcete další efekt aplikovat. Pak je to teprve dokonalé…




A poslední výhodou je, že jako jedna z mála aplikací umožňuje odstranění vodoznaku z hotového snímku. Ideál, když ho chcete použít jako profilovku.


Bohatě mi stačí, slušně jsem se v ní vyřádila a povedlo se mi všechno, co jsem měla v úmyslu. Jo, a schválně jsem efekty zkoušela na svém portrétu, přestože jsem si mohla vybrat předvolený obrázek pohledného chlapíka, nebo neznámé krásky, ale chtěla jsem ukázat snímky tak, jak vypadají na živém člověku a ne na vyretušovaných dokonalostech.

Komentáře

Oblíbené příspěvky