Džínová bunda v hippie stylu

Dostala jsem se k většímu počtu džínových bund, a protože je zbytečné mít kvanta stejných kousků, snažila jsem se vymyslet, jak je ozvláštnit. Vůbec nejjednodušší byla tahle v hippie stylu, nad kterou jsem ale nakonec strávila několik večerů.  Možná už jste ji viděli na mém Instagramu.


Potřebovala jsem celkem 21 velkých háčkovaných koleček a 4 malá. Dál jsem se neobešla bez tavné pistole a nůžek. Kolečka jsem si uháčkovala sama, jako základ jsem použila přízi Kordonet a obroubila jsem je zbytky barevných bavlněných přízí (Perlovka a Sněhurka), které jsem léta střádala a svazovala do jednoho klubíčka. Na práci jsem potřebovala ještě háček na přízi velikosti 2.

Postup háčkování byl naprosto primitivní:

5ŘO spojit PO do kruhu
1)      12DS háčkovat do 5ŘO př. ř. a spojit PO do kruhu
2)      Do každého DS př. ř. 2DS => 24DS spojit PO do kruhu. Ukončit Kordonet, napojit barevnou přízi.
3)      Do každého 2.DS př. ř. 2PDS, jinak po 1PDS  => 36PDS spojit do kruhu PO. UKONČIT.
Menší kolečka se háčkují stejně, pracujeme jen 1 řadu základní barvou, 2. Řadu už barevné PDS ve stejném počtu jako DS u velkého kola.

Použité zkratky:
PO – pevné oko
DS – dlouhý sloupek
ŘO – řetízkové oko
PDS – polosloupek
Př. ř. – předchozí řada


Pak stačí jednotlivá kolečka začistit (zatáhnout jednotlivé ukončené nitky) a přidělat na bundu tavnou pistolí. Šlo by je k ní samozřejmě i přišít, ale já na to byla moc líná…

Komentáře

Oblíbené příspěvky