Pro kreativní pomůcky do hračkářství?!

Je známou věcí, že tatínci berou hračky synátorům, aby si mohli pohrát sami. Mít potomka, nedopadla bych o nic lépe, půjčovala bych si panenky a kreativní sady pro holky. Vždyť i teď občas zajdu do hračkářství a vyberu si tam pomůcky pro svoje hobby.


V zahraničí různé "pletáčky" obstarají galanterie. POučena několika neúspěchy z tuzemska, když jsem kromě přízí vyžadovala mechanický dutinkovač a mlýnek na pletení, jsem zavítala do papírnictví s oddělením hraček a našla jsem vše potřebné. Sice jen na ruční pohon, ale podstatně levnější, než ve specializované prodejně, nebo na Internetu. A součástí balení bylo pár kousků příze, takže jsem si hned cestou domů mohla novou techniku vyzkoušet.


Od té doby pravidelně chodím do hračkáren, hraju si tam na hodnou tetičku, která hledá dáreček pro neteř kolem šesti sedmi let (za tu dobu mám takových příbuzných aspoň patnáct a všechny se jmenují NIkola) a vybírám si ve skutečnosti hračku pro sebe.


Mým nejnovějším úlovkem je sada Wool Designer od společnosti Lena, obsahující hned tři pletací pomůcky: klasický dutinkovač, pletací kroužek a pletací stůl, na kterém jsem z přibalené akrylové příze začala vyrábět dečku pro nedonošená miminka.


Jak se mi povedla můžete posoudit na fotce výše.

Komentáře

Oblíbené příspěvky