Na téma variace

IMG_4035Je to sice už nějaký ten pátek, co jsem se zamilovala do mušličkového vzoru, ale přesto se ho nemůžu nabažit. Vždyť se díky skvělé splývavosti a vzdušnosti dá použít na tolik modelů! Přitom je jednoduchý a efektní zároveň...


Začalo to mikropončem přes plavky. O pár měsíců později z něj vznikl rozevlátý kardigan a od té doby jedu jednu variaci za druhou. Dokonce jsem ho použila i na křtící soupravičku, při jejíž výrobě mě napadlo, že když může slušet kojenci, proč bych nemohla mít kabátek v podobném stylu i já?


Stačí si trochu pohrát s barevností, upravit střih a ejhle! - strávila jsem nad ním několik měsíců. Pokaždé když jsem si myslela, že už je akorát, zjistila jsem, že je krátký, nebo úzký... a párala jsem a párala, až jsem se konečně dobrala kýženého výsledku.


Komentáře

Oblíbené příspěvky