Fitness náramek na brigádu?!

_DSC4554 (2)Zní to hodnĕ divnĕ, když si človĕk, který nesportuje, pořídí fitness náramek? Zní. To vím moc dobře. Jenomže odjakživa pokukuju po nĕjakém krokomĕru. A když navíc dokáže ukazovat čas, počet kroků, nebo najít mobil, který jsem nĕkam pečlivĕ založila, není co řešit.










Schválnĕ tady nepíšu, jaké značky můj výrobek je, netvořím žádný placený PR článek, natož reklamu. A navíc, náramek mám jen pár dní, takže ani nemůžu pořádnĕ posoudit, jestli dĕlá opravdu to, co by podle výrobce dĕlat mĕl. I když...Dneska jsem si ho schválnĕ vzala s sebou na brigádu, kde se celkem dost nabĕhám. Ne, vážnĕ nejsem číšnice, ani servírka. Pracuju v kvĕtince. Je to práce s lidmi, jako každá jiná a občas přijdu domů a odpadnu. Náročná fyzicky i psychicky, dalo by se říct, ale človĕk to musí zvládat s úsmĕvem a v klidu, aby se zákazníci cítili dobře. Nestĕžuju si. Kdyby mĕ to nebavilo, zmĕním místo. Jenže jsem tady už druhou sezonu, takže to o nĕčem vypovídá.

S tím bĕhám to není zas tak žhavé, myslela jsem si. Dva metry sem, dva metry tam... Kolik toho asi můžu nachodit za osmihodinovou službu?




Sotva mi náramek přišel, nabila jsem ho přes PC a nasadila na ruku. A pak čísla mluvila jasnĕ:




Z domova do práce jsem to mĕla 0,5 km. Fajn, to nebudu počítat.




Na konci služby (mĕla jsem jenom poloviční) jsem mĕla bez pár metrů 2 km. A to skoro nikdo nechodil. Aniž bych si to uvĕdomila, udĕlala jsem tam kilometr a půl, ať se to dobře počítá.




Po příchodu domů mi náramek ukazoval, že jsem za dnešek ušla 9260 kroků, což odpovídá 6,48 km. Jasnĕ, byla jsme ještĕ na nákupu...




Podle odborníků by mĕl človĕk dennĕ ujít 10 000 kroků. No, skoro jsem to splnila. A to jsem dneska mĕla prakticky odpočívací čtvrtek. Kolik asi nachodím v den, kdy budu mít plnou službu a počasí bude lákat zákazníky ven?






 

Komentáře

Oblíbené příspěvky